JAK SE STANE Z OPRAVY CHODNÍKU „NEPĚKNÁ VĚC“ - část 2


Díky diskuzi a to převážně na Facebooku vznesl jeden z diskutujících podnětnou připomínku ohledně reálného stavu a vytíženosti v dané lokalitě, které jsme se věnovali v předchozím článku. Je to přesně to, oč nám jde. Komunikace, přesné informace a diskuze na základě faktů.

V Tyršově ulici trávím každý pracovní den deset hodin. Troufám si tedy tvrdit, že o situaci v dopravě a o možnostech parkování či zastavení mám tedy docela dobrou představu. Díky zmiňované diskuzi jsme se tedy nechali pozvat v době 17 až 18:30 do zmíněné lokality, abychom se zjistili přesná čísla.

Výsledek našeho průzkumu provozu byl ještě horší, než jsme čekali. Silnice jasně vyhrála. Potřeba větší šířky chodníku tedy nepřesvědčila. Opět tedy musím konstatovat, že co je hezké, nemusí být nutně prospěšné a využité.

Hodnotícím dnem je čtvrtek 24.8.2017. Podotýkám, že jsme byli pozváni k příjezdu odpoledního vlaku v rozmezí 17-18 hod. V první části dat je brán kompletní provoz v ulici Tyršova. Druhá část se věnuje jen provozu po příjezdu vlaku od Prahy po 17. hodině.



Petr Horčička
Občan Čáslavi
Člen Čáslav pro všechny, z.s.

Komentáře