Starosta Čáslavi používá totožné PR záběry jako marketéři AVE

Deník Referendum nyní ve svém článku odhalil, že propagační videa starosty Strnada publikovaná pod značkou ČSSD a Nezávislí připravuje stejný tvůrce jako videa pro iniciativu pana Vaňátka, propagující rozšíření čáslavské skládky. Jde o mediální agenturu Ewing, pracující pro provozovatele skládky, firmu AVE. Dceřinná firma této agentury také stála za senátorskou kampaní starosty Strnada v roce 2022.

Jaké další indicie ještě potřebujeme, abychom pochopili, že ve skutečnosti v Čáslavi probíhá jedna jediná kampaň za rozšíření skládky, kterou vytváří a koordinuje agentura Ewing pracující pro AVE, a že starosta Strnad je součástí této kampaně, kterou mohutně podporuje mediální skupina MAFRA, patřící spolumajiteli AVE Karlu Pražákovi? Dá se vůbec najít lepší příklad promyšlené snahy o manipulaci s veřejným míněním před nadcházejícím referendem?

Martin Jusko